? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, September 15, 2010

爱.错

爱没有对与错
但我确定这次我真的爱错~

胆小的自己
没有踏出第一步的勇气
只愿站在某个角落里,
看着你,
默默地守护着你。
我,不懂得如何爱你
我,没有那个勇气
对你说 “我爱你”
对不起,
我真的不能爱你
So Sorry
我想我真的不会爱你
对不起
是我不小心爱上了不应该爱的你
So Sorry
没资格的我爱上了我爱错的你

0 comments: